Salon w stylu klasycznym

Obrazek

Decydując się na urządzenie wnętrza w stylu klasycznym, nie musimy się martwić o przemijające trendy. Klasyka jest zawsze w modzie. Ciepłe barwy – beże i brązy, drewno oraz miękkie materiały dają poczucie bezpieczeństwa i relaksu, czyli takie jakie w salonie być powinno. Bezpiecznie wcale nie musi być nudno – styl klasyczny umożliwia wykorzystanie wielu kombinacji, Możemy pokusić się o kominek, wówczas pomieszczenie będzie jeszcze bardziej przytulne i ciepłe.

 Obrazek

Salon powinien być przestronny, nie możemy wypełniać go po brzegi meblami i ozdobami. Bardzo istotną kwestią jest wybór kanapy, wygodnej i najlepiej dużej. Na przeciwko kanapy umieszczamy niewysoki stolik, a na ścianie możemy powiesić telewizor. Meble i akcesoria powinny pasować do siebie kolorystycznie.

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek8c7bd512d1d45cff4e13c7a38b67e519

 Nie zapomnijmy o świeżych kwiatach:)

ObrazekObrazek

efb168ba2b4d6191cdb10634966f24dd

Miłego dnia!

źródło: pinterest.com

2 thoughts on “Salon w stylu klasycznym

  1. Wow, do tej pory myślałam, że klasyka to nuda dla starszych państwa.Od dziś jestem skłonna lekko zmienić zdanie. Muszę przyznać, że stylizacja ze zdjęcia nr 4 po prostu zwaliła mnie z nóg (tak, tak piszę z posadzki;)). Dla mnie to połączenie myśliwskiej chaty ze stylem starych kapliczek i kościołów (te okna i żyrandole), a wszystko to złagodzone białymi elementami.Połączenie zaskakujące, ale dziwnie urzekające, dzięki za inspirację – w niedzielę idę do kościoła!;)

  2. Wszystkie te salony mi sie podobają. Czasem na tym polega problem, że uwielbiam zarówno te ciemniejsze klasyczne tonacje, jak i lekkie, jasne. Sztuka polega na umiejętnym wypośrodkowaniu i zabawą dodatkami. Tylko to mi póki co wychodzi. Latem wnetrze rozjaśniam, zimą pozwalam na ciężkie zasłony. Ależ nie mogę się napatrzeć na te saloniki…cudne 🙂

Dodaj komentarz